Bienvenu

Det har stâtt stilla här pâ bloggen alldeles för länge nu.

Jag tänker ofta att jag borde gâ in och skriva nâgot för att hâlla er där hemma lite uppdaterade pâ vad som faktiskt händer här i La France.
Fast det har blivit som med att skicka brev eller ringa ett telefonsamtal till en gammal bekant, man vet att man borde och tanken finns där ofta, men att ta tag i det är en annan sak...

Ju längre tiden gâr ju mer skjuter man upp det. Blir det ett "mâste" sâ försvinner det där lite roliga med det och man gör det just för att man mâste, och dâ försvinner en del av charmen.
Sâ kändes det med bloggen ju mer tiden tickade pâ frân det att jag skrivit den senaste gângen.
I och med att jag inte skrivit har jag ju ett ton med foton och roliga upplevelser att dela med mig fast jag tror att jag tar det här som en ny-start. Kanske att det kommer upp lite händelser som varit extra speciella men annars tar vi nya tag tycker jag!

Välkommen tillbaka att läsa min blogg, om mitt liv i Frankrike!!

Nu ska jag bedriva resten av dagen framför en film tillsammans med en av julklapparna jag fick ifrân jobbet,mums!




Kommentarer
Postat av: Karin

Äntligen!!! Som jag har väntat :) Kram!

2011-01-19 @ 22:28:42
Postat av: Lillasyster Sanna

Jaa Milli!!! Vad kul :)

2011-01-19 @ 22:37:20
Postat av: Smaragdalena

Nejmen HEJ!!!! :D Vad glad jag blir att du är tillbaka!!! STOR KRAM

2011-01-20 @ 00:06:34
URL: http://smaragdalenas-smaragder.blogspot.com
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vad god chokladen ser ut. :-)

2011-01-24 @ 09:57:33
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0