Bonne Année

Sista dagen pâ âr 2011.
Âret dâ mitt liv ändrades för alltid och gav mig en ny mening.
Det var dâ jag bar pâ min son och kände honom växa inom mig.
Pâ tredje dagen efter min 30-ârsdag kom han ut till världen.
Det var ocksâ âret dâ vi bilade till Sverige för att visa upp vâr son.
En lâng och händelserik resa som lämnar mânga minnen i hjärtat.



Denna lördag började med en god frukost pâ sängen som bestod av en stor baguette med massa gott inuti.
Efter det smaskade jag i mig ett nybakat pain au chocolat. Älskar att fâ sâdan service av "mannen" direkt frân bageriet.
Ikväll blir det lugnt, lite Champagne men det är allt. Vi är förkylda och den lille har fâtt en infektion i lungorna som följd. Annars är jag glad att vi nu kommer lämna detta händelserika 2011 bakom oss och gâ mot ett nytt spännande 2012.

** GOTT NYTT ÂR ** Bonne Année ** Happy New Year!!! **


(obs bilden är tagen vid firandet av 14 juli)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0