Fotoshooting

Jag hade bâttom och förhandsgranskade inte mitt blogginlägg igâr innan jag lade ut det. Upptäckte att det tiotalet foton som jag hade i minnet att jag lagt ut, i själva verket var lite fler än det...Ursäkta för ett oproffsigt inlägg. Fast sâ är jag ju heller inte nâgon proffsig storbloggare, sâ jag kan väl leva med det för den här gângen, kan ni?

Igâr bar det i alla fall av för plâtning av produkterna. Fotografen är en vän till oss som jag träffade under mina franskastudier. Han kommer ifrân Cuba och var nyss där pâ fotojobb. Vi fick lite presenter som han tagit med sig hem. Jag fick ett handgjort halsband av bönor och mannen fick cigarrer och kubanska mynt som är klädda med Che Guevara's porträtt.



Det var riktigt kul att vara assistent när han fotade och vi jobbade hârt. Det blev lite kaffepauser och mycket prat om Cuba mellan varven. Senare mot kvällen bjöds vi pâ cubanska drinkar och sedan blev det "kvällsmiddag" pâ det. Vi är inte klara utan det blir mer jobb imorgon, när jag gâr hem ifrân mitt"vanliga" jobb.



Nu sitter nog större delen av er i Sverige bänkade framför Melodifestivalen. Jag tänkte kolla lite via nätet. Har kollat andra âr fast i âr har jag inte hängt med alls. Sedan skall tilläggas att jag kom i säng efter klockan 2 igâr och var uppe 6, sâ ja som sagt fâr se hur mycket tittande det blir.

Enjoy the show!

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Gillar myntet! Det var vackert, på något konstigt vis. Haha. :)



Blev det att du kollade klart på hela över nätet, vann rätt person? Jag älskar att Anna vann. Min favorit från början. :D



Undra om man ska ta en sväng ut i det härliga vårvädret.. Så härligt. :D

2010-03-14 @ 12:15:53
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Sofia

Precis! Gillar kontraster, som hårt och mjukt. Och de där lådorna är ju perfekta att matcha med söta blommor! :)

2010-03-16 @ 15:49:56
URL: http://landinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0