Vilse i strumpbyxdjungeln

Stog inför ett vanligt dilemma i fredags för en liten svensk själ som mig.
Skulle pâ bröllop i lördags och behövde inhandla lite smâsaker. Valde dâ att gâ till en "supermarket" men eftersom affärerna här är ganska mycket större i utbud än hemma i Sverige var jag snabbt vilse bland hyllorna. Jag menar HUR kan man veta vad man ska ta när varje artikel har sin egen region och existerar i hundratalet olika märken och icke märken?

Jag skulle ha ett par strumpbyxor men hade lust att hoppa över det när jag sâg utbudet. Lite skillnad mot hemma i Sverige, eller hur? Inte nog med det, bakom hyllorna till vänster och höger pâ fotot, fanns det ett lika stort utbud. Behöver jag tillägga att det tog mig nästan en kvart att hitta ett par vanliga hudfärgade strumpbyxor...Nästa gâng gâr jag till H&M eller liknande mindre butik!



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

naaw vad gulligt att köpa med sig semlor =)

nu har jag ätit en halv..och är inte sugen länge, haha

2010-02-02 @ 13:55:08
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: lillasyster Sanna

haha jag trodde att du överdrev när du ringde =)

2010-02-03 @ 23:49:38
Postat av: Milla

Sanna: NEJ, det gjorde jag inte och nu har du bildbevis ;)

2010-02-08 @ 14:09:24
URL: http://mavieenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0