Bröllop i Le Mans

Vi var ju som jag nämnde i mitt förra inlägg, pâ bröllop i helgen.
Det var en släkting till mannen som gifte sig. Bröllopet var lite speciellt för vâran del. Paret fick nämligen en liten bebis för 3 mânader sedan. När de var och hälsade pâ oss i somras pratade vi om vilket namn den lille skulle fâ. Mannen hade som förslag Kenneth, efter min pappa dâ han tycker mycket om honom. Tro det eller ej, i höstas ringde telefonen med beskedet att en liten Kenneth var född! Kan även tilläggas att pâ självaste bröllopsdagen den 30 januari fyllde min pappa 60 âr...en speciell dag i mânga anseenden.

Bröllopet var i en stad som heter Le Mans sâ vi fick ta tâget tidigt pâ morgonen. Vi âkte frân ett landskap täckt av pudersnö för att mötas av blâ himmel och solsken.


Paret anlände till cermonin i Limousin och vigdes i Kommunhuset utav Borgmästaren. Det var en vacker cermoni och mina ögon târades när bruden ropade ut sitt "Oui" framför sin man, familj, släkt och vänner.

(Klicka pâ bilderna för att se dem i större format)

Kommentarer
Postat av: lillasyster Sanna

Så fina ni är!!

Å herreguuud en sån söt liten Kenneth hahahaha =)

2010-02-03 @ 23:53:01
Postat av: Smaragdalena

Fina bilder! =)

Länge sedan sist, men nu har jag startat en ny blogg igen.. Får se hur länge jag håller ut... ;p

Kram

Postat av: Milla

Sanna: Tack! Ja, visst är han söt. Tyvärr var han inte med pâ festen sâ det blev inga fler bilder. Det fâr bli vid nästa besök!

2010-02-08 @ 14:11:58
URL: http://mavieenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0