Glad Pâsk

Oj, oj, oj vad tiden gâr fort när man har roligt, som man säger...
Har varit fullbokad av jobb och aktiviteter den senaste tiden. Har knappt rört datorn i annat syfte än jobb. Vi har haft en utställning pâ Paris Charles de Gaulle international airport med vâra produkter. Före det skulle den nya reklamfilmen bli klar och vi har haft flera fotoshootings bâde i studio och utomhus. Har jobbat med den blivande hemsidan och med en massa andra förberedelser inför presentationen pâ de olika flygplatserna i Parisregion. Den första utställningen gick bra och det var mânga besökare som provade produkterna. Nu blir det att ladda upp till tvâ andra sedan kan vi pusta ut lite innan vi fotsätter vâran jakt pâ nya kunder.

Eftersom jag varit "offline" vad gäller bloggning har jag inte heller varken läst bloggar eller skrivit pâ min egen och sâ kikar man in och fâr se att det kommentarats i massor. Alltid roligt, tack för det!

Här är ett litet urval av foton med vad vi gjort den senaste tiden. Fotona som fotografen tagit visar jag kanske upp senare eftersom fotografen fortfarande har alla rättigheter än sâ länge.


Fotografering utomhus och pâ flygplatsen varvat med stora mängder kaffe. Ett besök pâ Applestore Paris för att byta ett batteri till Mac'en. Riktigt bra service, batteriet express-skickades frân Dublin och fanns att hämtas morgonen efter.


Ett typiskt morgon-Paris med stress och varuleveranser. Snygg ny-modern arkitektur kontrar gammal. En snabblunch i sköna fotöljer.


Installering och utställning pâ Charles de Gaulle Airport.


Ett besök hos släktingar till mannen för att se om den lilla växt och det hade hon! Regnbâgen kommer och gâr om dagarna dâ vädret växlar mellan regn och sol. Träden blommar!

Nu är det pâsk och det kommer firas med att ta det lugnt tillsammans med vänner och släkt. Det kan vi behöva efter en hektisk tid. Kör en repris pâ pâskkortet som jag tog förra âret och önskar er en trevlig helg!





Kommentarer
Postat av: Anita Novarino

"Va kul att se att du har vaknat till" tänkte jag när jag fick napp på din blogg. Så har du jobbat och stått i istället! Tack för alla fina bilder!

Kram! Mormor

2010-04-05 @ 08:14:10
Postat av: hallonmamma

sv, Afro frisör, vad gör en sådan? :D

2010-04-08 @ 07:31:20
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Banana

Hej! Jo, jag ska uppdatera lite om resan, måste bara få tag på mina kompisars foton, som är lite bättre än mina egna.



Vilka fina katter du har, kan du inte visa fler bilder på dem?

2010-04-08 @ 09:48:52
URL: http://annabanan.blogg.se/
Postat av: Smaragdalena

svar: Tack snälla du, din kommentar värmer!!! Jag lider förutom endometrios också av fibromyalgi (värk i muskler och senfästen i hela kroppen). Pga av allt detta och min makes sjukd (han fick ju bla amputera benet förra året. Plus att han haft en hjärnblödn. Och dessutom har han också reumatism & diabetestyp 1, sen 32 år mm. mm) har jag även sen fem år tillbaka, en djup egentlig depression också.



Hoppas att allt är bra med dig och din make iaf!!



STOR KRAM

2010-04-09 @ 09:20:15
URL: http://smaragdalenas-smaragder.blogspot.com
Postat av: Lillasyster Sanna

Värst vad ni jobbar och står i :)

Vad roligt att det går bra! "Den lilla" är ju helt bedårande söt hihi.. Puss och Kram

2010-04-11 @ 03:57:18
Postat av: Ann Jeanette Novarino (Mum)

Vad kul min goa dotter att det flyter på för Er.

Vilka fantastiskt fina bilder!

Jag sitter denna sena lördagkväll å inväntar Robban som varit på Motormässa i Göteborg med lite killkompisar, det hade Ismael älskat, haha!

Det blir en kort visit han sticker imorgon igen när jag går till jobbet kl:16.

Men jag åker ner till valborg, nu på torsdag då jag slutar kl: 18.30. Vi har hälsovecka i storkenhuset å står å gör reklam för Hälsostudion.

Hoppas du hör av dig snart! Det går ju inte att ringa på era "nya" abonnemang???????

Kramar i massor Mamsen

2010-04-24 @ 23:53:02
Postat av: lillasyster Sanna

Hej igen.. de går inte att få tag på dig.. Så jag får försöka på denna vägen -pappa vill ha tag i dig ang resan -ring honom!! =) Puss

2010-05-07 @ 23:03:15
Postat av: lillasyster Sanna

hallååee... =)

Jag skulle vilja se lite sommar bilder !!



Kram

2010-06-28 @ 07:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0