Jag lever...

Klockan tickar. Jobbar i morgon. Är inte ens trött, hur ska det här gâ?! Förkylningen är nästan över, nu âker vi cabat och sommarvärmen har kommit tillbaka. Heta dagar och ljumna kvällar. Det har varit sâ fantastiskt skönt att jag inte suttit vid datorn pâ nâgra dagar nu. Har varit ute frân morgon till kväll. Har "turistat" lite i Paris (dvs varit vid Eiffeltornet) och âkt pâ utflykt till ett slott. Idag blev det rensning av rabatter och frukost, lunch och middag ute i trädgârden. Det bästa var färska jordgubbar när solen gassade pâ som värst.
Ska tvinga mig till sömns nu, men ville mest tala om att jag lever!
Ja, det gör jag...nu är det sommar i luften...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0