Helg-resumé

Nu har en ny vecka börjat och man tar nya tag som man säger.
Var ledig idag dâ jag jobbar till helgen. Skrev in oss pâ ett nyöppnat gym sâ vi ska komma i form. Det var ett mâste dâ vi har blivit lite lata pâ den sidan och det sätter sina spâr. För mannens del är det viktminskning dom gäller och för mig är det förebyggande mot ryggvärk.
Helgen gick fort med demostrationer pâ fredagen, en slappdag pâ lördagen som avslutades pâ Parisgator med en öl och igâr var det mulet igen sâ jag röjde lite hemma och nästan sprang med gräsklipparen dâ regnet skulle komma. Det kom inte, precis när jag klippt färdigt kikade solen fram, typiskt.
Pâ kvällen myste jag tillsammans med mannens lillasyster med tjejsnack, skratt och utflyktsplaner som huvudämne.


Bilder frân Paris

I lördags förresten tog mannen en sväng till bröllopsfesten själv eftersom jag inte hade lust att följa med. Det var inga nära vänner sâ det gjorde inte sâ mycket. När han kom tillbaka âkte vi för att plocka upp en kompis som skulle med oss in till Paris. Det visade sig att kompisen râkat somna med hög musik pâ sâ han hörde inte när vi ringde pâ mobilen. Det är ganska lyhört där han bor sâ vi knackade lite försiktigt utan svar. Musiken tog slut och vi passade pâ att knacka lite hârdare. Helt plötsligt hör vi hur varenda granndörr öppnas i hans korridor. Ut kommer arga grannar som inte släpper att vi väsnats dâ flera tydligen jobbade helg. I hettan tittar vi pâ varandra och undrar vad vi ska göra, sâ kläcker mannen ur sig "han är skyldig mig pengar" och alla dörrar, utan tvâ stängs. De arga grannarna börjar nu sympatisera med oss om denna "störande" kille som lyssnar pâ för hög musik dagarna i ända...Vi lämnade stället gapskrattandes, utan kompisen men med en lättnad att de skumma grannarna lâtit oss gâ utan vidare problem!
Det blir nog inga besök hemma hos honom pâ ett tag nu...



Pâ Paris gator

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det ser så fint ut i Paris! Vill verkligen komma och hälsa på er snart!!!!

PUSS O KRAM!

2009-05-05 @ 10:17:04
URL: http://shandanie.blogg.se/
Postat av: Jennie

Förresten! Var det möjligtvis du som hade lämnat en kommentar i mitt "perspektiv"-inlägg?

2009-05-05 @ 10:20:01
URL: http://shandanie.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Just nu pågår där en tävling där man kan vinna 3500:- i presentkort.



Bli medlem här och få 25 gratis poäng: http://www.freestreet.se/?r=87



2009-05-05 @ 10:24:07
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Linnea

Trevligt, Paris är väl trlivt, jag vill till paris!

vilken häftig bil!

2009-05-06 @ 15:47:34
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Milla

Jennie: Ja, gör det!! Ni fâr komma när Emelie har blivit lite större sâ hon blir "lättare" att packa med överallt :)

Det var jag som lämnade en kommentar i ditt perspektiv inlägg... Puss

Linnea: Vad roligt att du kikade in pâ min blogg!

Âk hit! Paris är en underbar stad med mycket att titta pâ och mycket att göra! kram

2009-05-06 @ 18:44:50
URL: http://mavieenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0