Vâr!

Idag har det verkligen varit vârväder. Strâlande sol och 15° som bäst!! När jag kom hem passade vi pâ att göra lite ärenden, âkte cabbat och bara njöt!
Nu är jag ledig i tvâ dagar eftersom jag jobbar lördag-mândag denna veckan. Pâ tal om jobb, idag skrev jag pâ ett kontrakt för fast-tjänst. Sâ nu är jag fast i La France, haha...
Jag har egentligen lite andra planer framöver som jag kommer berätta mer om dâ det blir mer aktuellt, men kunde inte tacka nej till tjänsten i dessa "kritiska" tider.
När vi kom hem sâg jag att nu även pâskliljorna slagit ut i trädgârden.
Fotade lite och satt en stund i solen. Vi gâr mot varmare tider, härligt!



Krokus vârblomma




Kommentarer
Postat av: Ann Jeanette

Grattis gumman till din fasta tjänst. Så gla för din skull. Min chef Christer Berg sa just till mig härom dagen att Du har ju gjort en så kul o bra grej som stuckit från kalla Sverige o vågat bosätta dig i ett annat land o nu talar deras språk flytande.

Ja jag e verkligen stolt över dig min goa dotter.

Mum Love U

2009-03-27 @ 00:41:04
Postat av: Milla

Tack goa mamma!! Vad roligt att han tyckte det :)

Love U PUSS

2009-03-27 @ 22:37:33
URL: http://mavieenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0