Tropiskt ösregn och missad buss

Hej pâ er hemma i Sverige! Ny dag, ny start pâ en arbetsvecka... Idag trodde jag att jag försovit mig eftersom det var dagsljus ute när jag vaknade. När jag slutat jobbet sken solen och jag var pâ gott humör...tills bussen susade förbi mitt framför näsan pâ mig. Nästa skulle gâ en timma senare sâ jag gick in i en mataffär för att fördriva tiden. Handlade lite och gick ut...i ett ÖS-regn. Det var som ett tropiskt skyfall. Bara vräkte ner sâ pâ de 50 meter jag hade till busshâllsplatsen blev jag genomblöt. Som grädde pâ moset slutade det regna precis när jag ställt mig under busskurens tak, sâ typiskt. Jag fullkomligt droppade när bussen kom...nu sitter jag i myskläder och det blâser nästan till storm ute. Fast vad gör det, nu är jag ju hemma! Nu ska jag äta en sallad och mysa lite framför datorn med nâgra avsnitt av Mia och Klara. Tror förresten att serien är slut nu, det var ett tag sedan jag tittade nu. Tur att internet TV finns! Har ni nâgra tips pâ nâgon serie eller nâgot repotage som ni tycker att jag borde se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0