Kalsongtvätt och massage

Nu har jag gjort nâgot av det trâkigaste som finns...hängt tvätt. Underklädestvättar är värst. Det tar aldrig slut. Nu är det i alla fall klart och jag ska krypa ner i sängen och fâ mig en välförtjänt ryggmassage, härligt!
Städningen gick sâ där idag. Inser att vi samlat pâ oss alldeles för mycket under de tre âr som vi bott i Frankrike. Tror att jag ska göra ett storröj i garderoben, i alla hyllor och bland alla lâdor. Jag ska göra mig av med allt som jag inte använt pâ tvâ âr. Kommer bli svârt för en samlare som mig..."den kan jag alltid fâ nytta av senare"..
Tack för era söta kommentarer!!

Kommentarer
Postat av: lillasyster Sanna

Garderobsröj ja...när man är på humör är det jätte kul ju :) Håller dock med om att underklädestvätt är pest! Men vi har ju torktumlare nu såatte ;)

Mia & Klara är bäst!! Det går fortfarande. Jag fastnade för en serie på svt "183" med tuva novotny bla. Faktiskt bra. Men jag kollade bara två avsnitt, det håller på än men jag har missat så många nu..kanske den finns att se på nätet?! Puss till dig stora syster

2009-03-11 @ 23:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0