Fredag den 13e...

Ja dâ var det dags för otursdagen...om man nu tror pâ skrock... Har väl inte hänt sâ mycket ännu mer än att jag har nâgon form av nackspärr. Hoppas det lugnar sig tills imorgon dâ jag ska jobba. Kan ju inte direkt sjukskriva mig direkt efter att jag fâtt fast tjänst, hur skulle det se ut, haha... Gârdagen var lung med lâng sovmorgon, lite ärenden och ett besök hos en vän som nyss flyttat. Där lagade jag mat och vi tog nâgra drinkar. Pratade med pappa en sväng som berättade att det snöade för fullt hemma. Känns konstigt att det ändâ kan vara sâdan skillnad. Här har vi vâr och hemma i Sverige kan man fortfarande âka pulka ;) Idag när jag vaknade och tittade pâ klockan bestämde jag mig för att ta en repris av gârdagen dvs en härlig sovmorgon...kanske jag inte skulle gjort för när jag vaknade upp igen sâ värkte nacken. Känns som den har lâst sig i ett läge. Var antagligen eftersom jag lagade mat med öppet fönster igâr kväll, onödigt! Resten av denna fredag har varit lugn, har haft lite "spa" med dusch, olika krämer och nacken är masserad och insmörjd med en värmande muskelsalva. Nu ska jag ta vara pâ lillasysters tips och titta pâ en serie pâ svt:s hemsida. Lite senare blir det att granska sitt land ur en fransk journalists syn...om ett hett ämne...nämligen nynazismen i Sverige...huh... Kram pâ er och ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0