En riktig kort-dag!

Har gjort tvâ arbetsdagar som kändes riktigt lânga om jag ska vara ärlig! Efter mitt "vanliga" jobb fortsatte jag med mitt och mannens projekt...vill inte avslöja för mycket men lägger in ett foto som kanske säger en del...Nu är det i alla fall officiellt lagmässigt!! Sug pâ den ni...hihi

Igâr var TV och filmade pâ jobbet. Mitt jobb är först i Frankrike med ett projekt som ska aktivera de boende, nämligen att spela Wii. Lite roligt tycker jag!

Fick mitt pass idag sâ nu mâste jag dra ett kort vid varje arbetsdag. Fick även ett annat kort när jag kom hem...ett visitkort. Är super glad!

             

Klickar ni pâ bilden kan ni se hur visitkortet ser ut! Maskerade lite info, men det fâr ni ha överseende med.

Nu ska jag bara ta det lite lugnt en stund. Imorgon är en stor dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lillasyster Sanna

Ja nu så...!!

Grattis :) Hoppas att det kommer bli en -inte rasande utan rullande succé!!! ;)

Kul namn. Låter ju riktigt bra!!

Puss

2009-03-25 @ 21:39:18
Postat av: Hanna

Oj vad spännande :) Vad är det vad är det???

2009-03-26 @ 00:21:37
Postat av: Ann Jeanette

Nu verkar det ju som ni snart ror erat projekt i land. Jag håller tummarna!

Saknar dig o hälsa Isamel o familjen



Kramiz från trött mamma

2009-03-27 @ 00:58:11
Postat av: Jennie

Åh, vad spännande!!! Häftigt med ett alldeles eget visitkort! :)

Puss o Kram!

2009-03-27 @ 10:24:42
URL: http://shandanie.blogg.se/
Postat av: Milla

Tack för era söta kommentarer!! För er som har frâgor kommer jag att avslöja mer längre fram!! KRAM

2009-03-27 @ 20:46:43
URL: http://mavieenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0