Bara en vanlig...lördag...

Dâ har ännu en dag gâtt utan att jag gjort nâgot extra-ordinärt. Det blir sâ när man jobbar helg. Sedan har vi inte sâ mycket pengar att röra oss med denna mânaden dâ de gâtt till ett särskilt ändamâl. "Ska dom ut och resa igen" tänker ni kanske dâ? Svaret är nej. Fast man skulle kunna säga att det är till en form av resa, en resa i livet...och nej, vi ska inte gifta oss eller skaffa barn ännu...utan det handlar om nâgot helt annat. Berättar mer om detta längre fram, sâ ni fâr suga ett tag pâ karamellen! Jag satt lite pâ facebook när jag kom hem frân jobbet. "Pratade" med en barndomsvän, eller jag "pratade" med flera men det var speciellt en som jag inte sett pâ väldigt länge som fick det att värma i hjärtat. Klippte mitt bonsaiträd i eftermiddags. Nu ser det glest och ledset ut men var tvungen eftersom det skulle gjorts för länge sedan. Ju oftare man klipper desto tätare och finare växer det tydligen....om jag ska tro pâ min blomsterhandlare. Fast hon sa i och för sig ocksâ att trädet bara skulle vattnas med Volvics flaskvatten...?! Ha en bra lördagskväll vare sig ni jobbar, partajar, myser, äter, sover eller vad ni nu gör!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0