Hurra, Hurra, Hurra!!

Idag är det min födelsedag...28 âr...
Vad det känns konstigt att man nu närmar sig 30 ännu mer. Jag känner mig som 20-22 âr fortfarande!!
Har haft en underbart härlig och varm dag. Nu väntar grillning med nära och kära!! Det blir nâgra glas Chmpagne ocksâ sedan târta. I min "svärfamilj" firar vi alltid pâ kvällen. Alla mannens syskon, föräldrar och min kära granne. Ville inte göra nâgot stort sâ jag skulle fâ stâ i köket hela dagen. Mannen stâr och grillar och hans lillasyster fixar med sallad. Jag behöver bara kliva in i duschen nu och skölja av mig solsvetten som inte gick att undvika denna fina dag. Det känns lite trâkigt att min familj och mina svenska vänner är sâ lângt bort men telefonen har gâtt varm idag. Tack sâ mycket för att ni tänker pâ mig trots att jag finns lângt bort!!
Nej, nu mâste jag raska pâ sâ gästerna inte behöver vänta.
Hoppas ni har det bra hemma i sverige och att värmen hâller i sig!

Nu ska här firas...Skâl!!


Kommentarer
Postat av: Pekka & Millan

Grattis på födelsedagen , hoppas maten smakade bra och att ni har det gött !

2009-06-23 @ 22:27:10
Postat av: Anita Novarino

Kul att du hade trevligt på din födelsedag! Har du läst mitt mail? Mormor

2009-06-26 @ 10:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0