Soommar, sommar och sol...

Jag är ledsen över den dâliga uppdateringen det senaste!!
Har helt enkelt inte haft tid och lust att sitta vid datorn. Vi har som svensk juni-sommar med grönt, blomster, surrande getingar och solsken med röda axlar som bi-effekt..men vad gör det, jag har spring i benen och solsken i blick...hihi

Har hjälpt grannen med att renovera sitt kök sedan i fredags. Vilket har resulterat i nâgra dagars mys-middags-kvällar vilka har blivit ganska sena sâ ingen dator pâ över en vecka nu. Nu är det klart och jag ska försöka vara lite mer aktiv pâ min blogg!!  Imorgon uppdaterar jag med bilder , idag fâr ni nöja er med text. Var en sväng i Paris nu ikväll eftersom jag inte jobbar imorgon sâ nu har jag inget batteri kvar i kameran. Vi hâller pâ att bygga en liten damm i trädgârden...eller ett större fâgelbad kanske passar bättre som beskrivning,hihi. Har planterat lite fler blommor i trädgârden sâ nu börjar den bli lite roligare att vistas i. Katten är fortfarande lite dâlig men är pâ bättringsvägen. Han är under behandling och ska normalt till veterinären och kastreras pâ mândag om han blivit bättre. Denna veckan jobbar jag helg men det ska väl gâ. Hoppas det regnar dâ, hihi

Nej, nu blir det till att gâ till sängs för min del. Lägger upp lite bilder frân veckan som varit imorgon!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0