Lite bilder frân min bloggfria vecka...


Ute pâ promenad


Gick förbi en trädgârd full med "husdjur"...


En nyckelpiga som landade i min hand.

När man tittar pâ bilderna är det svârt att tro att jag bor 15 minuter frân en av världens vackraste huvudstäder...


Pingis hos grannen Caroline. Vi har förresten spenderat mestadels av tiden den senaste veckan hos henne, dâ hon behövde renoveringshjälp av köket. Kvällarna avslutades med gott att dricka och gott att äta.




Rapsen blommar för fullt. Colza som det heter pâ franska.




Mannens lillasyster Melissa, vy frân Paris och bygge av minidamm hemma i trädgârden (mannen med kusin)

Det fâr räcka för den här gângen. Det blev mycket natur men imorgon framöver blir det Parisbilder!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj! vad härligt med vår! Trodde för en sekund att du & I hade skaffat lite nya husdjur haha ;)

kramkram!

2009-04-26 @ 22:54:40
Postat av: Jennie

Hej! Vilken vacker syster Ismael har!

Såg att du hade ringt min mobil häromdagen (för det var väl du??)! Hade lite fullt upp och sen glömde jag av att ringa upp... Minnet e bra men kort nuför tiden har jag märkt...

Allt väl annars?

Puss o Kram!

2009-04-27 @ 08:57:56
URL: http://shandanie.blogg.se/
Postat av: Milla

Hanna: Haha...nej du det räcker med katten än sâ länge,hihi! Kramar

Jennie: Klart att det var jag som ringde ;) Jag lämnade ett meddelande men det kanske inte kom fram?! Jo, tack..."det rullar pâ" som man säger hemma, hihi Själv dâ? Kramar

2009-04-27 @ 15:25:25
URL: http://mavieenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0