GOBASSON, kastrering och ledig

Nu är jag hemkommen och är ledig imorgon och pâ onsdag, skönt!
När jag var pâ jobbet tog mannen med sig vâran lille misse för kastrering. Nu är han helt groggy och orkar knappt hâlla uppe sitt lilla huvud, stackaren. Mannens kommentar var "nu har du gjort honom till en flicka"...hmm. Jag har nämligen försökt att intala mannens bröder ett bra tag nu att kastrering är bra. De har liksom inte viljat lyssna utan har tyckt att det varit att ta bort hans manlighet. Nu är det dâ gjort...Hoppas det är slut pâ slagsmâl (katter emellan alltsâ)!
Idag blâser det men solen skiner, medans ni där hemma har sommarvärme. Man har blivit bortskämd nu med fint väder sâ länge. Jag tror att jag tar mig en välförtjänt filmeftermiddag dâ jag jobbat hela helgen. 

I förra veckan var vi med bilen hos en firma som sätter pâ text pâ fordon.
Vi fick vâran företagslogga pâsatt pâ bâda sidorna av bilen.



Vad tycks?
(Bortsett frân att bilen behöver tvättas. Den blev attakerad av fâgelbajs precis före pâsättningen av loggan).

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det blev lite konstigt i mitt huvud (innan jag kopplade rätt) -när jag läste att du försökt övertala Ismaels bröder om kastreringen... haha..



De blev la bra på bilen! I lördags satt vi (brudarna) i slottskogen och disskuterade erat firmanamn. De blev lite knäppt men vi sa att de e ju riktigt passande och bra om man läser de på getto-götebors svenska typ .. Man slipper gå bá. Vaddå går du så..gå du sån?

Ja, ja Gå bá sån.. Gåbásån...Gobasson...

(tänk då på att vi hade svenne solsting och var druckna av "champagne")

2009-04-27 @ 17:32:24
Postat av: Milla

hihi...ja flams-humorn finns kvar iaf!! :) puss

2009-04-29 @ 11:20:40
URL: http://mavieenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0